שבוע 22..............
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, נמצאת בשבוע 22 ,שיליה קדמית נמוכה. עד עכשיו כל הבדיקות תקינות,כולל צ'יפ גנטי. יש ימים שאני מרגישה תנועות עובר לאורך כל היום,ויש ימים שבקושי,לפעמים רק בערב. האם זה תקין? כל פעם אני הולכת למיון ורואים שהכל בסדר. האם יכול להיות מצב שבשבועות כאלו גם יום,יומיים יכולים להיות בלי שארגיש? ושאלה נוספת,מאיזה שבוע מומלץ לעשות מעקב תנועות? חלק אומרים לי 24,חלק 26.תודה רבה
אין משמעות רבה למעקב תנועות עובר בשבוע כל כך מוקדם ולא בטוח שיש לדבר ערך רב גם בשלב מתקדם יותר.
(מספר מקשר)
תודה על התשובה, האם זה אומר בהכרח שמשהו לא תקין? או שיכול להיות שהעובר זז ואני לא מרגישה?
פרופ' זיידמן דניאל