הצלחה בתרומת ביצית בגיל 48
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך עשיתי בדיקת זרע רגילה(לא עם מיקרוסקופ שמגדיל פי 6,000)לפני כשנה-שנה וחצי,גילי כיום 51 ויצא אז זרע עם פרמטרים באופן כללי מעל הממוצע.לא מעולה אבל יחסית טוב.לי ולאשתי 2 ילדים מהריונות ספונטניים שניקלטו בזמנו בקלות כשהיא היתה בגילאים 31,35 והיא צעירה מימני ב-3 שנים. בשנים 2017-2019 היו לה מספר הריונות כימיים,הריון אחד(ב-2016)עם דופק עוברי שנפל בשבוע 11 ועוד הריון ב-2017 שנפל אחרי בטא 4,500. אנחנו שוקלים תרומת ביצית לילד שלישי. עד כמה זה נדיר בנסיבות כאלה שיש 2 ילדים בן ובת לעשות תרומת ביצית? ולפי הנתונים וההיסטוריה הפיריונית שתוארה לעיל-מה הסבירות הסטטיסטית להצלחה בנסיון הראשון אם היא תקבל תרומת ביצית? ואם הנסיון הראשון ייכשל-תוך כמה נסיונות לכל היותר סביר להניח שדי בטוח שתהיה הצלחה? תודה