שאלה לגבי בטא.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' , בתאריך 20.6 עברתי החזרה עם הורמונים. ( ללא שאיבה) , עובר יום 3. לוקחת אסטרופם, אוטרוגסטן וקלקסן. נבדקתי היום (בטעות כי הייתי צריכה בדיקות אחרות נוספות). בטא קטנה מ2.5 אסטרידול 8537 פרוגסטרון 74 התקשרתי לאחות בבית חולים ואמרה שמוקדם מדי ולא להפסיק תמיכה. אני הייתי בטוחה שכבר ברור שזה לא הריון וכן להפסיק תמיכה. אשמח לדעתך ואם יש עוד מקום לתקווה בכלל... תודה רבה!!
הערכים של האסטרידול והפרוגסטרון גבוהים רק מהתמיכה או שיש מצב שקשורים להריון? תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל