מספר שאלות על Iugr
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום, מספר שאלות על iugr, תודה רבה מראש. 1. האם זה נכון שמאחוזון 10 ומטה האבחנה היא iugr? 2. האם יש משקל לידה מסוים שמתחתיו מגדירים iugr? 3. אם תינוק נולד כiugr, הוא בהכרח יהיה בפגייה? ואם נולד בזמן? 4. עד כמה יש חשיבות למשקל העובר בלידה? כלומר, האם יש משקל מסוים של העובר שמתחתיו מכניסים לפגייה או שזה הולך יותר לפי שבוע הלידה ואם יש לידה מוקדמת? תודה רבה מראש.
1. זו אחת ההגדרות הכי מקובלות. 2. IUGR מתייחס לגדילה ברחם, משקל לידה מתחת לאחוזון 10 מוגדר כ- SGA. 3. לא בהכרח. 4. יש משמעות עצומה לשבוע ההיריון, שקובע במידה רבה את בשלות הריאות.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל