בדיקת בטא ביום 12 לאוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מחזור סדיר כל 28 יום. איחור 3 יום. הייתי אמורה לקבל לפי חישוב ב21.6. הוזרק אוביטרל 12.6 בזקיק גודל 18 מ"מ ביום ה19 למחזור. 14.6 הזרעה. עשיתי היום בטא- 4 אסטריודול- 848, פרוג-19.89. אבוד החודש? אוביטרל מעכב מחזור? תודה רבה,
אוביטרל יכול להשפיע על הגופיף הצהוב לעכב את ספיגתו וכך לדחות את הגעת הווסת. בטא שלילית היא לא סימן טוב.
תודה על התשובה, אם היה זקיק 18 מ"מ ביום ה19 למחזור-אז הזרקתי אוביטרל זה לא יכול להיות ביוץ מאוחר?
שלום פרופ'... צדקת בתשובתך, אכן קיבלתי מחזור היום-12 יום לאחר האוביטרל. הזרעה ראשונה כשלה. האם אפשר לנסות שוב הזרעה במחזור טבעי או שכדאי להתחיל הורמונים? תודה....