אודה לדירוג איכות עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אודה לעזרתך בפענוח איכות עוברים היו 22 הפריות מתוך 26 ביציות שנשאבו הוקפאו 6 עוברים יום 3 שהם כולם חוץ מ1 שהוא 8a היתר 12a ו 10a- האם 10a ו 12a הם עוברים שהתפתחו מהר מידי? הוקפאו 3 עוברים יום 5: 3aa,3aa ו- 4ba מה זה בעצם אומר 3aa לעומת 4? האם ה 3aa יותר טוב או פחות מה 4ba? תודה על המענה
ביום 3 בד"כ עדיף עובר 8A על עובר 12A אבל ההבדל לא מאד גדול. ביום 5, 3AA הוא עובר שנפתח פחות מעובר 4AA ולכן במעט פחות איכותי.
מודה לך על התשובה אשמח לחדד: מדוע עובר 12a פחות טוב מעובר 8a? האם עובר ביום 3 שמדורג 10a שווה ערך לעובר 8a? האם יש סיבה מדוע העוברים פחות איכותיים? אני בת 37.5
עניין של קצב ההתפתחות של העובר לאורך ציר הזמן. בד"כ קשור לאיכות כרומוזמאלית של העובר, תנאי המעבדה וכו'.