2 יסיונות בטיפול ivf ללא הצלחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 29 לאחר 2 החזרות במסגרת טיפול ivf ללא הצלחה. נשאר עוד עובר 1 קפוא. הכל תקין בבדיקות ואין בעיות. 1. מה יכולה להיות הסיבה לאי ההצלחה? 2.מה הסיכוי שבפעם השלישית זה כן יצליח? 3.לא ביקשו ממני לעשות צילום רחם זה בדיקה שכדאי לעשות? 4. יש תמיכה של כדורים או משהו שיכולים לקחת שיכול לעלות את הסיכוי? 5. מה ממוצע מספר הטיפולים שזה נקלט?
1. אולי העוברים לא היו תקינים מבחינה כרומוזומאלית. 2. סיכוי גבוה בגילך. 3. כדאי לשקול כי חצוצרות חולות עלולות להשפיע לרעה על הקליטה. 4. בד"כ בגילך צריך להיחשף ל- 4-5 עוברים.
סליחה על ההתפרצות לדיון… אבל למה אתה מתכוון שבגילה צריך להיחשף ל 4-5 עוברים? אני מבינה נכון שהגוף צריך להיחשף לעוברים ללא הצלחה כדי להתחיל בסוף להיקלט?? למה? ממה זה נובע? יש דרך לעקוף את זה?