שלום פרופ' זיידמן.......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן . אני סובלת כבר 8 שנים מאנדומטריוזיס. עברתי 3 ניתוחים לפרסקופים והיתה הטבה בכל פעם . הניתוח האחרון היה לפניי שנתיים. ועגשיו...שוב חזרו לי הכאבים. גם סביב השתן גם ביציאות גח מרגיש סביב המחיצה.. הכל רגיש וכואב. מה עושים ? אין טיפול רדיקלי ? למעט הסרת הרחם וכו'. הנגעים אצלי סעיקר בפריטנאום..שחלות דבוקות וסביב השלפוחית השתן וקצת במעי. אני בת 32 וסובלת כמעט על בסיס יומי.
תודה רבה אבדוק את האופציות
אבל החיסרון של התרופה הנ"ל..ראיתי שא"א לקחת איתה גלולות. אלא רק אמצעי מניעב אחרים כגון קונדום וכו...
פרופ' זיידמן דניאל