חשיבה איך ממשיכים….
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ׳ בת 33, שנה וחצי בטיפולים. יש לי שחלות פוליציסטיות, עשו 4 הזרעות שלא צלחו. 2 שאיבות, 3 החזרות. בשאיבה ראשונה 27 ביציות 4 הפריות, לא היו עוברים טובים ( מהמעבדה נמסר שאין קישוריות בין הזרע לביציות) שאיבה שניה 14 ביציות. ל 9 עשו איקסי, 7 הפריות. הוחזר עובר יום 3 טרי 10a. הוקפאו 2 עוברים יום 3 8a ועובר יום 5 4bb. בטא אחרי עובר טרי היתה 46 וירדה. בטא אחרי עובר קפוא ראשון (יום 3) היתה 12 וירדה. בטא אחרי עובר קפוא יום 3 (כשנחזור היה קומפקט) >5. בדיקות דם הכל תקין, זרע של בן הזוג תקין. עשיתי היסטרוסקופיה - תקינה, עשינו בדיקת קריוטיפ ומחכים לתשובות. נשאר עובר יום 5. איזה עוד בדיקות אפשר לעשות ומה היית ממליץ לעשות בהמשך? (אנחנו מוכנים גם לעשות בדיקות שהקופה לא מאשרת) תודה!