עליה לא תקינה של ערכי בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, מטופלת IVF, גיל 34, עברתי החזרת 2 עוברים ב8.5 לוקחת תמיכה של קרינון פעמיים ביום בטא ראשונה -19.05 - 31 בטא שניה - 22.05 - 79 בטא שלישית - 25.05 - 126 לאחר קבלת התוצאה השלישית הרופא שלי ציין כי הוא מודאג מקצב עליית הבטא והנחה להפסיק כרגע עם הקרינון, האם יכול עוד להתפתח הריון תקין בקצב עליה שכזה? האם המשך תמיכה בקרינון בכל זאת יכול להזיק? אודה לחוות דעת נוספת, תודה רבה!
יש סיכוי נמוך להתפתחות הריון תקין בקצב עליה שכזה. המשך תמיכה בקרינון לא יכול להזיק.
תודה רבה פרופסור! ואגב במידה ויתברר כי מדובר בהריון חוץ רחמי, המשך תמיכה בקרינון יכולה להוות סכנה?