מעקב זקיקים ביום ה17 למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , בת 32 וחצי מנסה להרות מזה חמישה חודשים. פרפופיל הורמנאלי תקין. אני ביום ה17 למחזור היום ובצעתי לראשונה מעקב זקיקים להלן התוצאות זקיק 16 ממ בשחלה שמאלית + ממצא עכור של 15 ממ וזקיקים קטנים ב2 השחלות ורירית תלת שכבתית בעובי של 9.4. ללא נוזל באגן. אודה לפיענוח האם תקין ויכולה כבר לבתחיל לקיים יחסים או לעשות שוב מעקב בימים הקרובים ורק אז? ומה זה אומר ממצא עכור ומה השלכות של זה?
יתכן והממצא העכור הוא גופיף צהוב, כלומר אולי כבר בייצת. בדיקת דם לפרוגסטרון תיתן לך תשובה לשאלה.
הרופא שבדק אותי שלושה ימים קודם אמר שאני לפני ביוץ. אז מה לגבי הזקיק של 16 ממ שגם נמצא בשחלה השמאלית?