לקיחת אסטרופם לאחר שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, הונחתי בפעם ראשונה לקחת אסטרופם לאחר שאיבה. בטיפולי עבר אצל רופא אחר קבלתי אסטרופם רק בהחזרת מוקפא על בסיס הורמונלי ולא אחרי שאיבות. בבדיקות אחרונות כיומיים לפני שאיבה עובי רירית:8 ואסטרדיול:4500~. אשמח להבין מה המטרה בלקיחת אסטרופם לאחר שאיבה? תודה
תודה. מדוע צריך זאת אם רירית הרחם בעובי 8מ"מ? ועד מתי נהוג לקחת את זה? חוששת מלקחת אסטרוגן אם אפשר שלא מאחר ועברתי ניתוח לכריתת שרירן.
לא חושב שזה קשור לניתוח ישירות, אבל כדאי לברר מול הרופא המטפל מדוע את זקוקה לתמיכה עם אסטרוגן.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל