בטא שהתחילה נמווווווווכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בטיפול פוריות באמצעות לטרזול. הביוץ ולקיחת האוביטרל היה ב24.4 ב10.5 בטא 26 ב12.5 בטא 59 ב16.5 בטא 354 בתחילה חששו מהריון מחוץ לרחם בעקבות הבטא הנמוכה ולכן הבדיקות החוזרות.... רציתי לדעת- מה בכל זאת משמעות של בטא נמוכה? הרי הביוץ הוא וודאי בעקבות המעקב, הלא כן? היום19.5 הפרשה חומה תודה רבה!!
בטא נמוכה יכולה להורות על היריון לא תקין, ולכן עד שלא יצפו בעובר עם דופק ברחם יהיה חשש ביחס לתקינות ההיריון.
תודה! כרגע הבטא 4047... רק עוד שבוע תור לאולטסאונד... 1. אם הבטא ממשיכה לעלות משמעות שזה תקין אפילו שהתחיל נמוך? 2. מה נחשב נמוך אם התחיל ב26 והכפיל את עצמו יפה? ממש תודה!!