צטורטייד בתחילת פרוטוקול קצר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, בפרוטוקול קצר שבו ביום שני ושלישי לווסת לוקחת צטרוטייד בבוקר ומשלישי לווסת בערב מתחילה רק מנופור+גונל F. בהמשך לפי בדיקות ישולב צטרוטייד שוב למנוע ביוץ. 1. מה מטרת צטרוטייד ביומיים ראשונים של פרוטוקול קצר? 2. מה ההבדל בין לקיחת צטרוטייד לדקא למטרת דיכוי? האם צטרוטייד חזק יותר? 3. לצערי, בטעות לגמרי לקחתי צטרוטייד גם ביום רביעי לווסת בבוקר (לאחר מכן הפסקתי). האם זה שלקחתי בשלישי לווסת בערב מנופור+גונל לגיוס זקיקים ואז ברביעי בוקר צטרוטייד שמדכא הרסתי בעצם את הסבב? תודה
1. לשפר את התגובה של הזקיקים. 2. תרופות שונות שפועלות באופן שונה על אותם הורמונים. 3. לא.