כאבי בטן אחרי הפלה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן בשישי שעבר לצערי הרב עברתי הפלה בשבוע 5, במיון רופא בדק ואמר שהכל יצא, ביום שישי במיון בטא 3000+ ובראשון ירדה ל750 , באוליראסאונד בראשון עדיין ראו זרימה והנחו אותי לחזור בראשון הקרוב שוב. יומיים אחרי ההפלה התחילו לי כאבי בטן, רואה כל יום מעט דימום/הפרשה בתחתונים. כאבי בטן נסבלים אבל לא נעימים. האם תקין הכאבי בטן והדימומים? איזה כדור אפשר לקחת? תדוה רבה
סביר שיהיו כאב ודימום כמו ווסת כמה ימים. אופטלגין או אדקס אמורים לגרום להקלה. משהו חריג מחייב פניה למיון.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל