חיסון קורונה רביעי והדבקה בקורונה כמה ימים אחרי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הייתי עתידה להתחיל טיפול ivf עם גונאל, אך עקב איחור במחזור ונסיעה מתוכננת החלטתי לדחות בחודש, החלטתי לעשות חיסון קורונה רביעי בזמן הזה. לצערי 3 ימים אחרי החיסון גיליתי שאני גם חיובית לקורונה. ככה עכשיו יש לי את החסרון מהקורונה וגם מהחיסון שכלל לא תרם לי. כמה זמן מומלץ להמתין מההחלמה עד לנסיון ivf? אני בת 39 עם רזרבה נמוכה יחסית (נשאבו במחזור הקודם, הראשון שעשיתי 5 ביציות), עבר של תסמונת אשרמן, כרגע חלל תקין אך רירית רק 5 ממ, וזרע תורם. סיכויי לא היו גבוהים ועכשיו לצערי עוד פחות. מתי ממליץ להתחיל מחזור? עוד חודש וחצי יהיה בסדר או להמתין 3 חודשים לפחות? תודה