דימום במנופאןזה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ', בת 45. רווקה וללא קשר של בינו לבינה. מספר שנים ללא וסת (מנופאוזה מוקדמת). מיזה שנתיים הפסקתי טיפול תרופתי פרוגילטון. עד כה לא היא כלל דימום. כעת יש יומיים דימום שבניגוב נראה כווסת ויש כאבי בטן של וסת. 1. זהו דימום חריג? או יכול לקרות? 2. האם לבקש us גניקולוגי? 3. האם זה שאני לא לוקחת טיפול תחליפי הורמונים יכול להזיק לגוף ובסיכוי להרות בהמשך מתרומה? יכול להיגרם ניוון רירית? 4. מומלץ לחזור ליטול הורמונים כגון: נובופם ? (הייתי לוקחת פרוגילטון שלא היה מביא לדימום מלאכותי). אשמח למענה לשאלותי תודה!
פרופ' זיידמן דניאל