דימום...............
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ב10/1 בערב עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להוצאת שארית של 1.5 ס"מ. לדברי המנתח, הניתוח עבר בקלות והשארית לא הייתה דבוקה חזק לדופן ככה שלא היה צריך להשתמש בחשמל. מאז הניתוח, יש לי דימומים ממש חלשים רק בניגוב הדימום הוא טרי ולא חום.ללא קרישי דם. ובעיקר לאחר לחיצה בשירותים אז יוצא התוכן מהנרתיק. אין לי חום ואין לי כאבים ואין ריח רע לדימום.מוסיפה שהבטא לפני הניתוח עמדה על 160. השאלה שלי היא, כמה זמן זה תקין שעוד יהיה דימום? תודה רבה
תודה, אז בעצם איזה אינדיקציה יש לי לדעת אם הכול תקין?
אם יש תסמינים חריגים, כמו חום גבוה, כאבים עזים, הפרשה מוגלתית, דימום משמעותי, יש לגשת למיון להיבדק.