השפעת אנמיה על איכות הביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום רב, אני בת 40.5. רוצה לעבור שאיבה אשר חלקה תהיה להקפאה וחלקה להפרייה. אני אנמית מס' שנים. לפני 3-4 שנים ההמוגלובין היה 9 ובשנה האחרונה הוא 11 כשהכדוריות דם חיוורות. לפני שנה עברתי הקפאה של ביציות בזמן שהייתי אנמית ואיכות הביציות היו מגורגרות מאוד. השאלה היא האם ידוע שיש לאנמיה השפעה על איכות הביציות ואם כן אולי כדאי לחכות כמה חודשים עד שאטפל באנמיה (כנראה עומדת להתחיל ברזל בעירוי..) תודה רבה, טליה
לא ידוע שיש לאנמיה השפעה על איכות הביציות, אבל לגיל יש. בכל מקרה חשוב לפני היריון לתקן את האנמיה.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל