ביוץ מוקדם ופרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בת קרוב ל 40. ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום הרביעי למחזור. האסטרדיול יצא מאוד גבוה, 3200pmo/L ה LH הוא 8.00 IU/L ה FSH הוא 6.70 IU/L והפרוגסטרון הוא 2.6nmol/L בחודשים קודמים היה לי ביוץ מוקדם מאוד, ביום ה 8-9 לווסת. האם כדור כמו לטרוזול אמור לסייע בדחיית ביוץ כיון שמוריד את רמת האסטרדיול? ואם כן מאיזה יום נכון להתחיל אותו, אם ביום 4 האסטרדיול כבר כל כך גבוה? האם ערך כזה של אסטרדיול מעיד גם על בעיה ברזרבה שחלתית? תודה!
ערך כזה של אסטרדיוליכול להעיד על בעיה ברזרבה השחלתית, כלומר עליה מוקדמת מאד ברמות ה- FSH.
בהתאם לתוצאות הנ''ל ובמידה ואכן הרזרבה נמוכה האם ניתן לטפל ב ivf? במידה וכן האם יתכן טיפול ללא הורמונים?