דימום מוגבר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ', אני רווקה בת 35 שנה אחרונה דימום וסתי מוגבר מאוד. בעיקרון אני מקבלת וסת בזמן מסודר. אלא שיש תופעות לא תקינות. בנוסף כאשר מסתיים הוסת לאחר מספר ימים שוב מתחיל דימום שנראה כוסת מלא. בנוסף אנסה לתאר... יש לי הרבה "פליטת" קרישי דם. וגושי דם שחלקם מתפרקים לאחר יציאתם וחלקם נשארים שלמים במים (באסלה) . בצעתי היסטרוסקופיה, זוהה פוליפ 2 ס"מ הפוליפ הוצא לפני שלושה חודשים. אין שינוי בכל שתיארתי. מה יכול להיות הסיבה? מה יש עוד לברר ? האם קרישי דם וגושים מרובים נחשב לתקין ולא מהווה בעיה רפואית? אשמח לדעתך תודה
פרופ' זיידמן דניאל