פרוגסטרון נמוך לאחר בטא חיובית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ׳ כתבתי לך למטה בתגובות שלאחר שהייתה הכפלה בבטא , והכל בסדר ,הפרוגסטרון היה 13.1 , למרות התמיכה שאני מקבלת (רטארד 500 זריקה, אוטרוגסטן ודופסטון) אמרת לי שדופסטון לא נמדד בדם. אז שתי שאלות: 1. האם זה שהפרוגסטרון נמוך(13.1) מנבא משהו , הפלה מאיימת למשל? (אין לי דימום) 2. נאמר לי שזו התמיכה המרבית , האם זה נכון? ואיך אפשר באופן טבעי להעלות את הפרוגסטרון, אם יש דבר כזה?
1. כן, אבל בגלל זה את כבר מקבלת תמיכה (שלא נמדדת בדם). 2. תמיכה טובה. לא מכיר דרך טבעית לעלות את הפרוגסטרון,
תודה רבה פרופסור תשובות מקצועיות וברורות מאוד, מקווה שההריון ימשיך בטוב❤️