הפלה נדחית//////////
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, בת 40, מנסה להרות מזרע של תורם. בריאה. התחלתי את התהליך לפני שנה. נכנסתי פעמיים להריון מהזרעה מתוך 5 ניסיונות ללא התערבות של הורמונים. בגיל 39 הפלה נדחית בשבוע 8+5 לאחר שנפסק הדופק. ועכשיו הפלה נוספת בשבוע 6 הפלה נדחית בעובר שלא התפתח אצלו דופק. אחרי ההפלה הראשונה עשיתי את רוב הבירורים:רחם תלת מימדף היסטרוסקופיה, קרישיות , נוגדנים לבלוטת התריס. והכל תקין. נשאר לי קריוטיפ. האם לדעתך ההפלות נעוצות בגיל? ואם לדעתך יש סיכוי להצליח להגיע ללידת חי? או לעבור לתרומת ביצית? מאד מבולבלת כרגע. מוסיפה שעשיתי בגיל 39 שימור פוריות, יש לי 20 ביציות ועוד 3 עוברים. תודה