היריון לאחר תסמונת HELLP
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 39 ואם לארבע ילדים .לפני שנתיים בהריוני הרביעי בשבוע 36 בעלי הבחין שאני מעורפלת הכרה ומתנשמת ואז פירכסתי .בעלי הזמין מדא והונשמתי ובבית חולים אובחנתי עם תסמונת HELLP וככל הנראה ARDS .ערכו לי ניתוח קיסרי בהול והתינוק לא שרד ,כמו כן היה לי Posterior Reversible Encephalopathy Syndrome ובצקת מוחית , בנוסף היה ירידה בתפקוד הלב ,ה EF היה 40 אחוז והיתה אבחנה מבדלת בין Peripartum cardiomyopathy לבין טקצובו .הלב התאושש מהר מאוד תוך 3 שבועות ל EF של 60 אחוז .טיפלו בי יפה בבית חולים ושוחררתי לבסוף וחזרתי לעצמי בלי שום נזק .מה הסיכוי שהארוע הזה יחזור על עצמו בהריון הבא ? תודה רבה
את צריכה לעבור יעוץ טרום הריוני מסודר במרפאה רב-תחומית של אחד מבתי החולים, כי יש אצלך הרבה שיקולים.