שאלה לגבי רמות האסטרוגן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהחזרה עם אסטרופם מה המשמעות אם האסטרדיול בירידה? יום לפני החזרה היה 1500 ויומיים אחרי ההחזרה ירד ל1095 לוקחת 3 ליום ייתכן ויש תרופות שפוגעות בספיגה או בכללי משהו שמונע?
תודה פרופ׳ אבל האסטרדיול לא אמור להיות בעלייה? בטח כשלוקחים אסטרופם
תוכל בבקשה לומר לי מה עלול להפחית ספיגה? פעם ראשונה פשוט שזה קורה לי שיורד במקום לעלות אז אני מנסה להבין אם זה משילוב לא נכון שלוקחת או מה הדבר היחיד ששונה הפעם שאני לוקחת במקביל ציפרודקס ופרדניזון עלול להשפיע?
אין סיבה להיות? כי אני חוששת שזה עלול לפגוע בסיכויים של ההחזרה שזה כתוצאה מכך שהתמיכה לא מספיקה
פרופ' זיידמן דניאל