Pgs...................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי עברתי החזרת בלסטוציסט מוקפא שעבר pgs זה היה הריון כימי . למה זה קורה ? כל הבדיקות שלי תקינות ןהבנתי שעוברי פגס כמעט תמיד משתרשים)הבן שלי הוא תוצר(
ראשית, רק חלק מהתכונות הגנטיות של העובר נבדקות כיום ב- PGS. שנית, יש גורמים נוספים שמשפיעים על הקליטה וההתפתחות של העובר, כמו מצב הרירית והתמיכה ההורמונלית.
(מספר מקשר)
האם זריקת פרוגרסטרון יכולה לשפר סיכוי השתרשות להבא ? והאם הכימי יכל להגרם בגלל וירוס בטן שיש לי?
זריקת פרוגרסטרון יכולה לשפר את סיכויי ההשתרשות רק אם התמיכה לא מספקת, מצב לא שכיח. ספק גדול אם הירון כימי יכל להגרם בגלל וירוס בטן.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל