הורמונים ( מנופור) להזרעה תוך ריחמית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שוב פרופ. יקר.... נוטלת מנופור 112.5 יחידות ליום.... מיום 3 למחזור להזרעה . בת 41 וחצי.... בריאה וכל הבדיקות תקינות . מגיב טוב מאוד ואף פעם לא נטלתי הורמונים.. . 1. האם ההורמונים מעלים באופן מסויים את איכות הביציות ? 2. האם הזרעה תוך ריחמית עם השבחת הזרע , תעלה את הסיכוי להריון מאשר יחסים רגילים גם כשהזרע של הגבר מצויין באיכותו ? 3. האם עצם נטילת המנופור בכמות זו , עלולה לשנות את מועד הביוץ הטבעי ? ( יש לי סדיר כמו שעון.. בטבעי.. )
לגבי שאלה 3 .. האם משפיע באופן משמעותי על מועד הביוץ?.. אני רוצה להימנע מזריקת האביטרל..
פרופ' זיידמן דניאל