וידוי שהבנתי את התשובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך להתכתבות של הימים האחרונים שהיא בעצם על משהו לא שיגרתי-אסכם בקצרה את ההתכתבות ואוודא שהבנתי את תשובתך. קיבלתי ווסת"רגילה"מבחינת מספר היצים שהיא היתה ושר המאפיינים,וכ-4-5 ימים מסיום ווסת זו הופיע לי הכתמה חומה וחד פעמית.לכאורה זה סימן להשתרשות.ובעקבות זה שקראתי על מישהי שבמשך 5 ימים אחרי סיום ווסת רגילה היו לה הכתמות ולהפתעתה התברר שמדובר בהריון-שאלתי אותך האם יתכן שגם לי יש הריון והצעת לבדוק הריון"שבועיים אחרי הביוץ" אז בעצם מתשובתך אני מבינה שכבר בשלב הזה יש טעם לבדוק הריון?כי לכאורה אני 24 ימים אחרי הביוץ.כי היתה את הווסת שמגיעה שבועיים אחרי ביוץ ואז 3-4 ימים דימום הווסת ואז 4-5 ימים עד אותה הכתמה שתוארה ומאז אותה הכתמה עברו כבר יומיים.כלומר אני לכאורה 24 ימים אחרי ביוץ. כלומר מתשובתך שאפשר לבדוק שבועיים אחרי ביוץ ולכאורה עברו מהביוץ 24 ימים אני מבינה שאפשר כבר לעשות את בדיקת ההריון ללא דיחוי. האם הבנתי נכון?