שאלה דחופה ..תזמון הזרעה על בסיס הורמונלי - מודאגת..אנא תשובתך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך פרופ. זידמן יקר ותודה.. בריאה באופן כללי , מחזור סדיר לגמרי . לטיפול הזרעה על בסיס הורמונלי - אני לוקחת 112.5 יחידות מנופור ליום - החל מהיום ה-3 למחזור . התוצאות הנם : ביום ה - 7 למחזור : זקיק מוביל 14 מ"מ והשאר קטנים . ב. דם - אסטרדיול-763, LH-3.4 , פרוגסטרון < 1.20 . ביום ה - 9 למחזור : זקיק מוביל 16 בשחלה ימין , ובשחלה שמאל זקיקים בגודל 12 , 12 , 8 , 8 . ב. דם : אסטרדיול - 1535 , LH-4.6 , פרוגסטרון < 1.20 . ביום ה - 10 למחזור : זקיק מוביל 17.5 מ"מ , ומשמאל זקיק 12 מ"מ וקטנים . ב.דם : אסטרדיול - 2565 , LH 7.1 , פרוגסטרון - 1.5 . היום - יום 10 למחזור ויום ה 8 ללקיחת המנופור - נאמר לי להזריק ב 8 בערב אוביטרל ולבוא להזרעה מחר בבוקר . שאלתי היא : האם הזרעה מחר זה לא מוקדם מידי ? כי ביוץ טבעי אמור להיות בדיוק ביום ראשון - תמיד יש לי סדיר וגם - אמור להיות 2 זקיקים בשלים - והם עדיין לא בשלים כרגע למעט הזקיק המוביל .. (הרי את ההורמונים אני לוקחת כדי שיהיה יותר מזקיק 1 בשל ..) .. אני חושבת שצריך לעשות את ההזרעה ביום ה - 13 ביום ראשון ולא מחר ... אנא דעתך ... אורטל
אנא דעתך בכל זאת..זה מאוד חשוב לי: הנתונים הם שהכל תקין אצלי כולל רזרבה שחלתית . אין להם נתונים אחרים..
.
המטרה של הפורום היא לא לבלבל אותך בנהלך הטיפול. כדאי להיצמד להנחיות של הרופא המטפל.