החזרת עוברים, מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נעשה מעקב זקיקים, זקיק גודל 23, רירית 8 אסטרדיול 395, פרוגרסטרון 0.65, LH 8.2 מחזור טבעי. ( היה אמור להיות אוביטרל וקרינון), לא בטוח אם היה פספוס ביוץ. לערכתך, הכי נכון, להתחיל ממחר קרינון ולהחזיר עובר ביום שלישי? (בן 5 ימים) או לבצע מעקב שוב מחר ע׳מ להשתמש באובטרייל? ולהיות בטוחים.
אז נעשה שוב מעקב. זקיק 24 רירית 8. אוביטרל היום ב20:00 מתי להתחיל קרינון? יום ראשון? ואז ההחזרה ביום חמישי? ( עובר בן 5, מחזור טבעי). תודה
תודה על המענה. ההנחיה להזריק אובטרייל היום וביום א להתחיל קרינון וביום חמישי החזרה. ( עובר בן 5 ימים), אז למה בעצם הטווח מהאוביטרל להחזרה הוא 7 ימים? תודה.