בטא חיובית בגיל חריג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך גילי בעוד חודשיים 47 ובעברי 2 לידות מהריונות ספונטניים בגילאי 31,35. 2 שאלות. 1.החל מאיזה ערך בטא נחשב חיובי?האם מעל 5 או מעל 25? 2. במחזורי הנוכחי הסתיים היום ה-26 ועדיין אין דימום.המחזור הקודם היה בן 21 ימים,זה שלפניו 23 וזה שלפני זה היה 26 ובו נידגמה ביומו האחרון בטא 16. אם כך,האם ללא בדיקה סביר להניח לפי נתונים אלה שבשלב הזה יש לי בטא מעל 5? ואם הדימום עדיין לא יופיע בימים הקרובים,באיזה יום של המחזור הנוכחי כבר יהיה כדאי לעשות בדיקת בטא?
היום זה יומו ה-27 של המחזור הנוכחי.לא 26 שצויין קודם.
פרופ' זיידמן דניאל