מינון Q10 יוביקווינון לעומת יוביקווינול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, לקחתי בעבר Q10 רגיל 600 מ"ג, לפי מה שקראתי שמומלץ לפוריות (נדמה לי גם במאמר שלך) ובהתייעצות עם רופא מטפל. עברתי בחודשים אחרונים לקחת את הנגזרת הפעילה שלו, יוביקווינול, לכן הפחתתי מעט ל 400 מ"ג ליום, אולם אין לי מושג אם זה המינון הנכון. מהו המינון המומלץ אם נוטלים את הנגזרת הפעילה שלו? תודה
כשהתייעצתי עם החברה שמכרה לי את היוביקווינול הם טענו שהוא פי 3 פעיל מה-Q10 הרגיל ולכן לקחת 200. יש להן אינטרס למכור כמה שיותר כך שאם אמרו 200 זה כנראה נכון. אמרתי לרופא שלי והוא אישר ואמר לי לקחת לפי ההמלצה שלהם. כעת, עם או בלי קשר, אני בהריון. בהצלחה!