רירית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', בת 36 רווקה, לא קיימתי יחסים. אני צריכה לבצע בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית עקב דמם מוגבר וממושך בעת מחזור חודשי. בבדיקת us יום 5 לווסת וביום זה היה וסת מוגבר יש רירית 6 מ"מ. בוסת הרירית צריכה לנשור, אכן? אם אכן אז זה לא תקין. מה הסיבות לכך שיש עובי רירית בעת הוסת? אשמח להסבר תודה
תודה על המענה. מיזה שנה יש לי דימום מוגבר בעת הוסת. ולאחר סיום מס' ימים נקיה ושוב וקבלת וסת. ויש מקרים של הפרשות עם דימום קל אקראי. כמו שציינתי אני צריכה לבצע היסטרוסקופיה. בוצע נסיון להיסטרוסקופיה אבחנתית במרפאה והיה קושי טכני ולא היה רירית בכדי לקחת דגימה. הפנו אותי להיסטרו... נתוח שטרם היה ... בוצע US אקראי והייתי ביום 6 למחזור והיה מוגבר, ובUS היה רירית 6 מ"מ. אז אני שואלת איך יכול להיות שיש עובי רירית 6 בזמן וסת שהרי היא אמורה להישטף. זה לא תקין?