סכרת הריון.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור אני שבוע 22 הריון ספונטני. מבדיקות שערכתי בתחילת ההריון נראה שיש טרום סכרת טרם ביצעתי את הבדיקה של העמסת סוכר. סוכר בצום 100 בבדיקת דם. עכשיו חוששת האם מאחר ואולי לא איתרו את הסוכר במידה ואכן גבוה האם זה עלול לגרום למומים בעובר או שמדובר בערכים מאוד מאוד גבוהים. ביצעתי לפני שנה בדיקה להמוגלובין מסוכר ויצא 5.4. אשמח לתשובתך קצת מודאגת
ושאלה נוספת אם אכן חס וחלילה נגרם משהו האם היו רואים את זה בסקירה הראשונה?
לא סביר שמצבך קשור לסיכון יתר למומים בעובר, אבל כדאי כמובן לעשות מעקב מסודר.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל