דיקלקטין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' שבוע 26+3, הריון ראשון, ivf. סבלתי מהיפראמזיס קשה שאמנם השתפר אבל לא עבר. עדין על 4 דיקלקטין (כבר ללא זופרן ופרמין). בימים האחרונים ביצעתי ניסיון נוסף לרדת ל-3 דיקלקטין ביום. לצערי הניסיון לא צלח, החמרה משמעותית בבחילות עד חוסר תפקוד וחזרת הקאות. מבינה שכנראה אצטרך להמשיך דיקלקטין עד סוף ההריון. האם יש נזק בנטילה כ"כ ממושכת של דיקלקטין? (התחלתי בשבוע 6) אם אכן ממשיכה עד הלידה, איך נגמלים ממנו בסוף? האם לאחר הלידה צריך גם לנסות להפחית בהדרגה או שיש שינוי הורמונלי שמאפשר הפסקה מהירה יותר? תודה
לא ידוע על נזק מלקיחה ממושכת, אבל סביר להניח שמיד לאחר הלידה הבחילות ייעלמו.