הריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

07/11/2001 | 17:51 | מאת: בדויה

שלום!! אני בת 18 ולא מזמן התחלתי לקיים יחסי מין(3 חודשים)חלקים. ולפני חודש וחצי מלאים .שאלתי היא :איך אפשר לדעת בודאות שנכנסתי להריון. ואיך זה מתבטא.ואם אני מקבלת מחזור זה סימן שאני לא בהריון (כי בזמן האחרון אני מרגישה בחילות וסחרחורות) אשמח אם תוכל לענות לי כמה שיותר מהר כי אני בלחץ.ואין לי עם מי להתייעץ...תודה

07/11/2001 | 20:58 | מאת: מגי

שלום לך עד שהרופא יחזור אלייך אשתדל לעזור לך. הכי פשוט לקנות בבית מרקחת ערכה לזיהוי הריון. השימוש בה מאוד פשוט. יש גם אפשרות לעשות בדיקת דם לזיהוי הריון בקופת חולים ובחלק מהן אפילו לא צריך הפניית רופא בשביל זה. תבקשי בטלפון את המעבדה הקרובה למקום מגורייך ותבררי. שימי לב שאין אפשרות לבצע את שתי הבדיקות הללו אלא בתאריך הווסת שאמורה להגיע. היו כבר מקרים שבחורות דיממו , חשבו בטעות שזה מחזור אך בעצם היו בהריון. תעשי טובה גדולה לעצמך אם תתחילי להשתמש באמצעי מניעה. לעבור הפלה יהיה הרבה פחות נעים. יש כל מיני אפשרויות וכל רופא נשים ישמח לעזור לך. אם יש עוד שאלות אנא שאלי. ראיתי בחנויות ספרים ספרים מצוינים על מיניות האישה וכל הקשור בכך. נסי להשיג לך אחד. בהצלחה.

השיטה המהימנה ביותר היא לבצע בדיקת הריון. עדיף בבדיקת דם, אבל גם בדיקות השתן שנמכרות בכל בית מרקחת מדויקות ביותר. מאד מומלץ להגיע בהקדם לרופא נשים לקבל מרשם לגלולות (זול יותר ובטוח יותר מאשר להסתכן בהריון לא מתוכנן).

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית