תורמת לא יהודיה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/06/2021 | 00:09 | מאת: שירלי

שלום, במידה והתורמת אינה יהודיה, מה גורל דת התינוק שנולד? האם עובר מרחם של יהודיה נחשב יהודי? תודה.

לפי הרב עובדיה והבנתי הצנועה כן.

26/07/2021 | 00:14 | מאת: עדי123456

סליחה שמתערבת. בנושאי דת כדאי לשאול רב בקיא בסוגיות הנל ובדעות השונות בהלכה. רופא מקצועי ככל שיהיה הוא לא רב ובטח ובטח בנושא מורכב כזה. מוזמנת לפנות למכון פועה יש להם מענה הלכתי מקצועי לכל השאלות הנל. הרבה הצלחה!!

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית