נפיחות ברגליים.......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך ניתוח קיסרי ירד הלחץ דם ל 90/60..סטורציה 88 ודופק 150...טופלתי על ידי מסכת חמצן, תוספת של מעט ואליום והזלפת נוזלים( במהירות).קיבלתי כנראה 3 ליטר נוזלים..גם בהתאוששות נתנו לי נוזלים...לא זוכרת כמה... לציין שזה הסתדר תוך כמה דקות... הניתוח עבר בהצלחה...ללא סיבוכים.. עברו שלושה חודשים והרגליים שלי נפוחות מאוד מאז הניתוח...מהקרסול וקצת מעל הברך... הרופא אמר שהנפיחות יורדת עד שבועיים מהניתוח ואצלי זה כבר שלושה חודשים... נבדקתי והכל תקין כולל בדיקות דם... מה הסיבה לכך לדעתך?
פרופ' זיידמן דניאל