כשלון חמישי בתרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 41 עברתי כבר פעם חמישית תרומת ביצית.נכנסתי 3 פעמים להריון אך הייתההפלה טבעית דמית בשבוע 5 כל הבדיקות תקינות (קרישיות דם,היסטורוסקופיהכולל זרע מעולה של הבן זוג).השאלה שלי אם יש מצב שגם בתרומת ביצית העוברים לא תקינים כרומוזומלית??! איזה רופאה אמרה שייתכן שהתא שגדלו לא תקין.זה משגע ושובר לי את הלב.חשבתי אחריי כמה שנים של טיפולים שכנס להריון בוודאות מהתרומה אבל לא!
בד"כ תרומת ביציות באמת מאד מצליחה, אבל בהחלט אפשר גם כאן, כמו אצל כל בחורה צעירה, ליפול על עוברים לא תקינים כרומוזומאלית.
אפילו שהעוברים מוגדרים כבלאסטו ייתכן שלא תקינים כרומוזומאלית וכל השבעה? האם יכולה להיות בעיה אצלי בגוף? אולי משקל גבוה יכול לגרום להפלות? אבל 3 פעמים?
שכחת אותי