כבר שנה בהליך pgd
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח אולי לתובנות או הארה ממך :) כבר 5 החזרות של עוברים בלוסטיצים יפים ללא הריון עשינו את כל הבדיקות כולל היסטרו, קרישיות ובדיקה של תזמון החזרה ברירית ואין הריון. אשמח לתובנות ממך כבר בלחץ שיקח לי עכשיו שנים ברקע שתי הריונות טבעיים אך בהליך לא הולך מה אפשר לעשות האם זה עניין של זמן יש משהו שאני יכולה לעשות? קראתי על קלקסן כפלסבו גם ללא קרישיות זה משהו שאפשרי בעינייך דרך אגב גילי 31 יום נעים
אם נדרש לך פלצבו, קלקסאן זו אפשרות טובה. אפשרות סבירה יותר היא לשלב עם ה- PGD גם PGT-A, כלומר בדיקה כרומוזומאלית של העוברים.
היי פרופסור תודה על המענה האם pgta זה הליך מסובסד או שיש לו עלות פרטית ואם כן האם ידועה לך העלות. המון תודה :)
ואווו מטורף האם בגילי (31) ובהנחה שאולי נתחיל להחזיר כל פעם שני עוברים זה יגיע הרי הנחת המוצא שאמורים להיות עוברים תקינים הכוונה שלי אם אתמיד לאורך תקופה בהחזרות