אנא,שאלה בנוגע לזרע בבקשה..אם אפשר..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ. זיידמן יקר , אנא תשובתך... אנו מתחילים לנסות להיכנס להריון ראשון בצורה טבעית. בן זוגי , בגיל :41 וחצי , בדיקת זרע יצאה מצויין על פי רופא פריון . שאלתי היא : אם הזרע שלו (ביחסים..) יוצא תמיד מיימי .. הכוונה - לא סמיך ולבן אלא יותר מיימי ושקוף... . ולא בכמות גדולה יחסית . האם זה נורמאלי ותקין ? שאלה נוספת מביכה אף יותר אבל אשאל בבקשה: אם גודל האיבר אצלו קטן מהממוצע..זה לא יכול להשפיע על הסיכויים שביחסים הזרע שלו יגיע פנימה אלי להפרות?... המון תודה..
פרופ' זיידמן דניאל