מעקב זקיקים לפניי שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 43, יום ה 13 למחזור,רירית 9.2, במעקב זקיקים בשחלה ימנית זקיק 16,זקיק 20 בשחלה שמאלית זקיק 16,זקיק 15 +עוד 4 זקיקים קטנים מ 10לקחתי גם היום מנופור 300 וצטרוטייד עוד מעט אוביטרל ו2 דקפפטיל. השאיבה ביום ראשון.השאלה שלי- האם הזקיק שכרגע 20 יכול להניב ביצית או יהיה ציסטה בנוסף,אני משערת שהזקיקים הקטנים מעשר כבר לא יתפתחו לביצית?הפרוטוקול החודש היה קצר,בפרוטוקול ארוך עם דקפפטיל היו 6 זקיקים.. תודה
מהשאיבה הנוכחית - פרוטוקול קצר נשאבו 3 ביציות.בסבב הקודם היכ פרוטוקול ארוך של חודש וגם נשאבו 3 ביציות.אני מבינה שבגיל 43 זו יכולת הגוף אך לא מוזר שבשני זמנים שונים זו אותה התפוקה? תודה
אולם אני רואה שחודש שעבר בפרוטוקול ארוך 6 זקיקים 3 ביציות.החודש היה נפרוטוקול קצר(13 ימים) 4 זקיקים 3 ביציות. לכן אני שואלת האם זה מקרי או שלא משנה איזה טיפול זו יכולתו של הגוף עד 3 ביציות טובות?
היכולת של הגוף משתנה מחודש לחודש, ללא קשר ישיר לטיפול, אבל הטווח נשאר די דומה.