דמם וסתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 44 ללא ווסת. אני מעונניית לשמור על הרירית והרחם על מנת להכין להכין את הרחם להרות בקרוב ב IVF. מעבר לטיפול שמקבלים לIVF ספציפי. 1. אני נוטלת מיזה תקופה פרוגילטון ואינו גורם לדמם. יכול להיות? (נאמר לי שגום לדמם) 2. האם יש הורמונים הגורמים לדמם דמוי וסתי? 3. פרוגילטון גום לדמם? המלצה אחרת? אשמח להמלצותיך תודה
1. זה חריג. 2. כן. פרוגילוטון למשל. 3. כן. יש גם תכשירים אחרים. כדאי למדוד את עוברי הרירית ולברר מדוע את לא מקבלת ווסת.
שלום פרופ', תודה על המענה כשכתבתי אל וסת כוונתי שיש לי מנופאוזה מוקדמת. עדיין הפרוגילטון צריך לגרום לדימום חודשי? אם כן, איזה בדיקות מבצעים מדוע לא נוצר דימום חודשי? ומה הטיפול לכך תודה.
שוב תודה על המענה! תחת נטילת פרוגילטון, באיזה שלב לבצע US לבדוק את עובי הרירית?