מנופאוזה והפריה חוץ גופית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אני בת 39 עם מנופאוזה מוקדמת ונוטלת קבוע פרוגילטון. יש לי ביציות מוקפאות. אני מעוניינת בתהליך הפריה חוץ גופית, תרומת זרע כמה זמן לוקח להכין את הגוף בכדי שיהיה מוכן להחזרה? האם יש לבצע מעקב טסט לפני ההליך (לבדוק שהטיפול התרופתי עובד והרירית בסדר וכל מה שצריך לדעת איך יודעים את מועד התזמון החזריר לרחם, אחרי איזה מדדים עוקבים באל וסת וטיפול תרופתי אין ביוץ ? (התאליך מתבצע ללא ביוץ? אשמח להסבר קצר כי אין לי כלל ידע בנושא
נותנים לך כשבועיים הורמונים לעיבוי הרירית, ואם הרירית תקינה מוסיפים תמיכה עם פרוגסטרון, מפשירים את הזרע והביציות, וכעבור מספר ימים מחזירים את העוברים שנוצרו. לא חייבים טסט כי ממילא הכול קפוא.