האם כדאי לגדל עוברים במעבדה ליום 5
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם שואבים 5 ביציות נוצרים בין 2-4 עוברים (אני בת 43), האם לא כדאי לנסות לגדל ליום 5 בלסטו?בפעם האחרונה היו עוברים יום 2 והרופא שלי החזיר לי 2 עוברים.אולם שיש 4 עוברים האם כדאי להחזיר הכל??
כדאי לנסות לגדל ליום 5, בלסטו, כי הסיכוי שלהם להשתרש גדול יותר, אבל קחי בחשבון שיש סיכוי גדול שלא יושגו עוברים מסוג זה בגילך ולא תהיה החזרה בכלל. כדאי בגילך לא להסס להחזיר עד 4 עוברים.
(מספר מקשר)
הכוונה שבניסיון לגדל ליום 5 תתרחש מעין נסיגה ואז העוברים לא יהיו ראויים להחזרה?
פרופ' זיידמן דניאל