קבלת ווסת מעידה על תמיכה לא מספקת?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, מנסה להבין אחת ולתמיד האם קבלת ווסת כשבועיים לאחר שאיבה כאשר עדיין לוקחים תמיכה מעידה על כך שהתמיכה אינה מספקת? אני מבינה שאם לא נקלט הריון ערכי הפרוגסטרון יורדים אולם אם עדיין לוקחים תמיכה הפרוגסטרון אמור להשאר גבוה אז כיצד יתכן שהווסת מגיעה? והאם זה מעיד בהכרח על תמיכה לא מספקת? אני רואה פוסטים סותרים ברשת, חלקם אומרים שווסת אמורה להופיע רק לאחר הפסקת התמיכה ואם הגיעה לפני התמיכה לא מספקת וחלקם אומרים שאפשרי שווסת תגיע במועדה גם עם התמיכה. אשמח ממש להבהרה תודה רבה
המטרה של התמיכה היא לסייע לעובר שהשתרש להתפתח, אבל לא תמיד לדחות את קבלת הווסת.