החזרת עוברים ולחץ נפשי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום .... אני לאחר 3 הפלות וגרידות. לאחרונה כאשר אני נשכבת על כיסא הגינקולוג אני נתקלת בתופעה של רעד בלתי נשלט ברגליים והדבר מביך אותי (מאוד). לפני שעברתי את סדרת ההפלות, לא היה לי דבר כזה. אני כעת לפני החזרה של 2 עוברים מוקפאים...והרעידות הלא נשלטות האלה מהמתח מאוד מפריעות לי, האם ניתן באופן נקודתי ליטול דרלין בתקופה זו לפני ההחזרה *ואחריה* כל פעם שאני מגיעה לבדיקת מעקב אולטרסאונד ? תודה
כדאי להתייעץ עם רופא, אולי טיפול נוגד חרדה כמו ציפרלקס ישפר את איכות החיים שלך.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל