דימום קל שבוע 6.....
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור. שבוע 6 שיטה של isci היה דימום קל צבא אדום טרי. נסעתי למיון בדיקה תקינה, יש שק, ורואים עובר. כרגע דימום פחת אפשר להגיד שכמעט נעלם. 1)מה סיבה יכולה להיות לדימום ? 2) האם יש צורך להמנע ממשהו? מתכוונת לנסוע לטיול הליכה האם מותר? כמובן אם לא יתחדש דימום 3) אם זה חוזר באיזה מקרים יש צורך להגיע למיון ? 4)האם הפלה תמיד מתלווה אם כאבים? כי לפי זה אני יכולה לדעת פחות או יותר מה חומרת המצב תודה רבה
1. יש סיבות רבות. למשל דימום מהאזור בו העובר השתרש, שם כלי דם ברירית הרחם נפתחן לשם יצירת מיטת השליה, ונוטים לעתים לדמם. 2. כדאי להימנע מעישון. 3. כאשר הדימום מסיבי והרופא המטפל לא זמין. 4. לא.