שאלה לגבי עוברים מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ום פרופ. זיידמן, עברתי בקיץ האחרון הפלה עם תאומים בשבוע 11 מהריון ivf. לפני ההפלה היה לי חום גבוה במשך 5 ימים שלא הצליחו למצוא את סיבתו. מכיוון שזו הפלה שלישית ברצף, בן זוגי ואני ביצענו בירור מקיף ואת כל הבדיקות האפשריות. הכל נמצא תקין, פרט לכך שבמכון ברטוב נמצא אצל בן זוגי חיידק אורליטיקום אוראפלזמה. הוא טופל באנטיביוטיקה 3 שבועות וגם אני והחיידק נעלם. האם ייתכן שהחיידק גרם לחום והפלה? יש לנו 2 עוברים מוקפאים מאותה הפרייה שבה היתה ההפלה של התאומים שבקרוב יוחזרו לי לרחם. האם ייתכן שהם נגועים בחיידק ותיגרם לי חלילה עוד הפלה? האם בטוח להשתמש בהם או עדיף לוותר עליהם? תודה
חיידק הוא כנראה גורם מאד נדיר להפלה, וזיהום חוזר מאותו חיידק עוד יותר נדיר. כך שאני לא הייתי חושש להחזיר את המוקפאים.