כדורים ובחילות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' שבוע 6+3, בחילות והרגשה רעה. כמעט לא מתפקדת. מתקשה מאוד לאכול. התחלתי דיקלקטין עם השפעה חלקית בינתיים. מתקשה מאוד לבלוע את כל הכדורים שצריכה לכן פונה אליך בשאלה על מה ניתן לותר. ברור שתמיכה ודיקלקטין נשארים. 1. האם אפשר להמיר פרנטאל לחומצה פולית בלבד? 2. נוטלת כבר חצי שנה יוביקוונול. האם הפסקה או נטילה אחת ליומיים שלושה ולא באופן יומי עלולה לגרום לנזק לעובר? 3. נוטלת כחצי שנה אומגה 3 (צמחונית, לא אוכלת דגים). אני לאחר שתי הפלות, הרופא חשב שאין צורך בקלקסן. נוטלת אומגה 3 במחשבה שמדלל מעט את הדם ועוזר להתפתחות העובר. האם הפסקה זמנית או נטילה אחת לכמה ימים עלולה לגרום נזק או חלילה הפלה? תודה וחג שמח